Gescheiden op reis samen in Lourdes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu Gescheiden op reis samen in Lourdes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu

Gescheiden op reis samen in Lourdes

Door: Marieke Pulles

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Ja we hebben ons al een hele tijd geleden aangemeld om mee naar Lourdes te gaan in september.
Echter kreeg ik vorige week een aanbieding voor medewerkers en oud medewerkers om met de laatste treinreis naar Lourdes te gaan.
Dus wat denk je. Ik een mail gestuurd en mijn probleem uitgelegd dat ik nog graag een keer met de trein mee wilde naar Lourdes.
2 dagen later kreeg ik het verlossende mailtje dat ik mee mocht met de trein.
Het zal wel gek zijn. We gaan gescheiden op reis maar wel samen in Lourdes.
Mama zal dus bij het uitzwaaien van de trein op het perron achterblijven en ik ga nog 1x de treinreis mee beleven.
Heb er nu al zin in.

  • 06 Augustus 2016 - 07:52

    Rianne:

    ha, het zal vreemd zijn, "alleen" op het perron achterblijven.
    maar ik zal het wel overleven, de volgende dag zien we elkaar weer in Lourdes.

    hangt het beeld van Lourdes voortaan dwars?
    kus, Rianne

  • 06 Augustus 2016 - 08:01

    Rianne:

    ik kan me niet aanmelden voor de mailinglijst?

  • 07 Augustus 2016 - 20:04

    Anton Van Kemenade:

    Ik zal samen met mijn echtgenote Carla ook in Lourdes zijn. Wij komen met de bus. Ik wens je heel veel succes met het reisverslag wat je gaat maken. Een heel mooi initiatief. Ik ga je zeker volgen.

  • 11 September 2016 - 07:42

    Tony Lenatti :

    Alvast een goede, leuke reis gewenst, Marieke. Het zal wel een beetje vreemd zijn. Maar zoals je moeder al zegt, dat overleven jullie wel. Een mooie tijd in Lourdes gewenst, gr. Tony

  • 11 September 2016 - 09:22

    Karin:

    Marieke en goede reis en straks met mama en mooie tijd in Lourdes.
    Groetjes,
    Karin ( en Timmie natuurlijk)

  • 11 September 2016 - 10:53

    Karin Hemerik:

    Goede reis Marieke en vergeet niet te genieten.
    Ik ga jullie zeker volgen!!!
    Groetjes,Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Marieke

Actief sinds 05 Aug. 2016
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 3234

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: