Papieren Lourdes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu Papieren Lourdes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu

Papieren Lourdes

Door: Marieke Pulles

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 September 2016 | Nederland, Nederland

Vandaag de reispapieren ontvangen. Nu komt het echt steeds dichterbij. Echter heb ik nog niet het gevoel dat ik op 11 september al vertrek. Ik moet van te voren nog best wel wat werken.
We hebben de gegevens hoelaat de trein vertrekt en de volgende dag hoelaat het vliegtuig vertrekt en ook de bus vanaf Eindhoven naar Maastricht. Dat wordt een vroeg dagje. De treinreis zal ook wel vermoeiend zijn, want de trein is niet zo super de luxe en de bedden zijn behoorlijk hard.
Hierbij het programma
Maandag 12 september
16.00u Openingsviering Rozenkransbasiliek
17.00u Passage door Grot

Dinsdag 13 september
8.30u H. mis aan de Grot
10.00u Passage Poort van Barmhartigheid
Aansluitend groepsfoto per hotel
19.15u Ontmoeting rond Moeder van Barmhartigheid voor accueillpelgrims

Woensdag 14 september
9.30u Internationale hoogmis Pius X-basiliek
14.30u Kruisweg
21.00u Gezamenlijke deelname aan de Lichtprocessie

Donderdag 15 september
9.30u H.Mis Pius X-basiliek
17.00u Gezamenlijke deelname aan de Sacramentsprocessie
20.30u Ontmoeting rond Moeder van Barmhartigheid voor hotelpelgrims Pius X-basiliek

Vrijdag 16 september
9.00u H.Mis Bernadettekerk (links)
13.00u Excursie Gavarnie

Zaterdag 17 september
8.30u Slotviering Pius X-basiliek


  • 01 September 2016 - 21:21

    Rianne:

    ik heb ook papieren maar voor het vliegtuig.
    ik heb er zin in.
    Rianne

  • 02 September 2016 - 09:16

    Anton Van Kemenade:

    Mijn papieren voor de busreis had ik vorige week al binnen. Ons vertrek is ook 11 september en de verwachting is dat we maandag rond etenstijd in Lourdes arriveren.

  • 02 September 2016 - 10:47

    Conny:

    Het begint hier ook te kriebelen, zou zo met jou mee willen gaan. Wat een mooie herinneringen heb ik aan de reizen met de bedevaarttrein. Het was plezier hebben en afzien tegelijk. Heel bijzonder dat jij nu de allerlaatste reis met de bedevaarttrein mee mag gaan maken. Ik denk dat vooral de terugreis een heel bijzondere gaat worden en misschien zie je dat harde bed heel de nacht wel niet ;o)
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen en ik ga jullie volgen op weg en in Lourdes!

  • 13 September 2016 - 11:51

    P.Lahaije:

    Doe Maria de groeten van mij en heel fijne dagen voor jullie.Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Marieke

Actief sinds 05 Aug. 2016
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 3243

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: