Waar het hart vol van is - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu Waar het hart vol van is - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marieke Pulles - WaarBenJij.nu

Waar het hart vol van is

Door: Marieke Pulles

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Het begint nu echt op te schieten wanneer we weer naar Lourdes vertrekken. De ene met de trein en de andere met het vliegtuig. Al vaker hebben we het zo gedaan, maar nu zal het toch vreemd zijn. Mama blijft in Maastricht op het perron achter. Echter zie ik haar al weer de volgende dag, maar dan wel in Lourdes.
Ik ben zeer benieuwd hoe het zal zijn in de trein. De laatste trein naar Lourdes. Wil dat volop beleven en daarom heb ik me daarvoor ook aangemeld.
De laatste week droom ik al volop van de treinreis. Ik moet het gewoon maar over me heen laten komen.


  • 18 Augustus 2016 - 13:40

    Leny Van Herck:

    hee Marieke wat leuk meid.ik ga je graag volgen.
    ook lourdes is voor mij thuiskomen.helaas dit jaar niet.
    een fijne tijd daar met je moeder..
    groejes leny

  • 18 Augustus 2016 - 15:07

    Rianne:

    Kriebels,kriebels in mijn buik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Marieke

Actief sinds 05 Aug. 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 3226

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: